"ΟΛΗ Η ΛΑΓΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΛΑΧΑΝΑ ΑΠΟ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΟΘΩΝ"








Monday, June 18, 2007

mema



Η φωνή της έχει κάτι το γνώριμο, κάτι το καθησυχαστικό.
Από τα φοιτητικά μου χρονια, στον 88μισό, στη Σαλονίκη...

Τα χρόνια πέρασαν, πήγα amsterdam, πήγα στρατό, ήρθα στο νησί, φίλοι μετακόμισαν, η ζωή μπαίνει ανάμεσα στους ανθρώπους, οι παλιές αγάπες πάντα στην άκρη του ματιού.

Είμαι Σαλονίκη, σε διακοπές, στο σπίτι του πρώην μου που με φιλοξενεί, και απ΄το παράθυρο βλέπω την Καμάρα, τον κόσμο που δίνει ραντεβού εκεί, τα αδεσποτα σκυλιά, τους ασφαλίτες στις γύρω καφετέριες...
Και στο ραδιόφωνο ακούω το coolsville της Laurie Anderson, και νιώθω πως δεν είμαι μόνος σε αυτόν τον κόσμο...

Η Μέμα στον Republic

Της στέλνω μηνυματάκια, e-mail.

Δεν την έχω γνωρίσει ποτέ, θα μπορούσα, αλλά δεν θέλω...

Μου αρκεί να περιμένω κάθε Δευτέρα και Τετάρτη να έρθουν τα μεσάνυχτα, για να με ταξιδέψουν οι μουσικές της on line....

Να είσαι καλά ρε Μεμα...

1 comment:

Cookie Basher said...

Μέμα..πώς και πώς περίμενα τότε τις εκπομπές της, τα βράδια που μου έκανε παρέα ενώ διάβαζα για πανελλήνιες..

Θυμάμαι ακόμα τραγούδια που είχε παίξει, 7-8 χρόνια πριν..
Από τότε που έκανε την επιστροφή, την ακούω σπάνια.
Τη γνώρισα τυχαία, δηλαδή δεν τη γνώρισα ακριβώς, έπεσα πάνω της στο δισκάδικο που δουλεύει.. δεν προσθεσε/αφαίρεσε τίποτα στην εικόνα που είχα ήδη σχηματίσει..

Με τον τότε κολλητό μου την κοροϊδεύαμε μεταξύ μας, επειδή έλεγε συνέχεια "αυτό το δισκάκι..." με τη χαρακτηριστική, φωνή μέμας