"ΟΛΗ Η ΛΑΓΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΛΑΧΑΝΑ ΑΠΟ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΟΘΩΝ"








Friday, September 7, 2007

...you were driving circles around me



Όνειρο

Είμαι στο πατρικό μου.

Είμαι μαζί του, στο κρεβάτι των γονιών μου, στην κρεβατοκάμαρα, ξαπλώνουμε.

Μπαίνει ο πατέρας μου, και τραβάω το χέρι μου από το χέρι του από συστολή.

Ο μπαμπάς βγαίνει από το δωμάτιο από διακριτικότητα, σκάζοντας ένα χαμόγελο.

Μια φίλη είπε πως ο Freud κάτι τέτοια όνειρα έβλεπε και έγραψε την "τεχνική της ερμηνείας των ονείρων".

8 comments:

ιακωβος said...

δεν μπορουσε να την κανει λιιιιγο μικροτερη ο Freud;

ομορφο ονειρο

:)

Είδωλο said...

Oυαου, μαλλον ντεμι εφιαλτη θα το κατετασα αν το εβλεπα εγω... χαχαχαχα
Παντως πολυ ωραιο το μοτο σου περι λαχανων και ασυγχρονισμου.
Χαρηκα που σε βρηκα!

tsarlatann said...

@περ
Μισό καλοκαιρι μου πήρε να την διαβάσω, από τα πιο ενδιαφεροντα βιβλία ever, αλλά το ομολογώ, τις τελευταίες 50 σελίδες τις παράτησα...

@x
Το μότο "μου" δεν είναι δικό μου, είναι του Λουί Αραγκόν. Εξού και τα εισαγωγικά στον υπότιτλο...

Τώρα για το αν είναι εφιάλτης ή όχι, δεν έχω καταλήξει, αλλά κάποιος έχει πρόχειρη καμιά ερμηνεία θα με ενδιέφερε να την ακούσω

revqueer said...

Λοιπόν το συγκεκριμένο σηκώνει πολλή ανάλυση! Τις απαντήσεις πάντως τις έχεις μόνο εσύ!

Cookie Basher said...

slide down your receiver
sprint across the wire
follow my number
slide into my hand...

tsarlatann said...

μετα από αλλαγή τροφοδοτικού στο pc, να΄μαι πάλι...

@revqueer: υπεκφυγές :-p

@cookie:
It's the blaze across my nightgown
it's the phone's ring...

les_boi said...

unconditional love ? μήπως αυτο ψάχνουμε όλοι και το βλέπουμε μόνο στα όνειρα μας ;

[UKUMUTU] said...

PANIKOVLI8IKA....