"ΟΛΗ Η ΛΑΓΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΛΑΧΑΝΑ ΑΠΟ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΟΘΩΝ"








Saturday, October 20, 2007

k bhta



Εκπληκτική συνέντευξη...

και βγάζει και διπλό cd στις 22 του οκτώβρη.

αντιγράφω από Lifo:

Με γοητεύουν οι άνθρωποι που έχουν αθώα μάτια. Μπορώ να τους χαζεύω ώρες. Οι πιο σπουδαίοι άνθρωποι που έχω γνωρίσει είναι οι φίλοι μου. Τους ακούω με προσοχή και τους θαυμάζω. Μου αρέσει πολύ όταν μου μαγειρεύουν ή όταν με κοιτάνε στα μάτια και μου λένε κάτι σοβαρό. Αυτό νομίζω πως είναι το πιο σπουδαίο πράγμα στον κόσμο.

4 comments:

phoinix said...

νέο σιντάκι!! cant wait!
(και εσύ μου λείπεις)
φιλιά!

Cookie Basher said...

Έφτασε ο καιρός..
Να σου πω την αλήθεια, φοβάμαι και λίγο να το ακούσω.. Όχι ότι δεν πιστεύω στον κ, αλλά η μουσική του σημαίνει τόσα για μένα

Good As You said...

παιδιά το αναμένω πως και πως.... ειλικρινά..... καλησπέρα επίσης !tsarlatann!

tsarlatann said...

παιδιά

θα πώ κάτι που μάλλον του ΚΒ δεν θα του άρεσε...

Στο πρόσωπό του, στην μουσική και στην ποιησή του, βρήκαμε κάποιον που είναι αξιοπρεπής με την διαφορετικότητά του, σε μια εποχή που ο τύπος "ασλάνη" κυριαρχούσε. Μπορέσαμε να ταυτιστούμε μαζί του, και ίσως να τον ερωτευτούμε.

Η μουσική του έγραψε μέσα μας, πέρα από την αξία της (πρόσφατα ξανάκουγα το telson), γιατί μπορούσαμε να σιγοτραγουδάμε το "θα θυμάμαι για πάντα τα μάτια του φίλου μου", με μια γλυκιά συνενοχή, αλλά χωρίς ενοχή...

ένας άνθρωπος που είναι φάρος.

θα τον σέβομαι πάντα γιατί ποτέ δεν ξέπεσε, ποτέ δεν υπήρξε αμετροεπής, ποτέ δεν μας πρόδοσε...