"ΟΛΗ Η ΛΑΓΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΛΑΧΑΝΑ ΑΠΟ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΟΘΩΝ"








Saturday, January 12, 2008

...





Όταν έγραφα τα προηγούμενα post το έκανα σχεδόν για ψυχοθεραπευτικούς λόγους... Δεν μου αρέσει να εκτίθεμαι, δεν μου αρεσει να εκθέτω... Υπάρχει μια λεπτή γραμμή πέρα από την οποία αυτό το blog μπορεί να γυρίσει εναντιόν μου. Μην ρωτάτε τα όρια, τα ορίζω με το ένστικτο, ασαφώς και υποκειμενικά...

Αν δεν αισθανόμουν ότι κάποιοι με διάβαζαν τελευταία, δεν θα έγραφα το παρακάτω. Δεν νομίζω ότι αφορούν κανέναν όλες οι λεπτομέρειες της ζωής μου. Όμως αρχή μου είναι ότι το καλό πρέπει να λέγεται:

Ο φίλος εχθές αντέδρασε θετικά σε μια θεραπεία αντιβιωτικών. Για πρώτη στιγμή φάνηκε ένα ίχνος ελπίδας. Έπεσε ο πυρετός, συνήλθε έστω και για λίγα λεπτά... Σήμερα δεν έμαθα νέα, το είχα ανάγκη να μείνω με την ελπίδα. Ξέρετε, αυτό που λέμε "no news is good news". Και επίσης, αν μιλούσα 2 3 μέρες ακόμα στο κινητό, θα το έσπαγα...

Love is a shield, από τους Camouflage... Ένα από τα δύσκολα περασμένα βράδυα στη σαλονίκη, το χόρευα μεθυσμένος....

3 comments:

Anonymous said...

Καλημέρα ρε φίλε. Μπράβο για το φίλο σου, είδες που δεν πρέπει να απογοητεύεται κανείς, όσο κοινότυπο κι αν ακούγεται αυτό τόσο αλήθεια είναι τελικά. Εύχομαι ό,τι καλύτερο για το φίλο σου. Όσο για σένα, μη στενοχωριέσαι για το blog, γράψε όσο σε βοηθάει. Καλό είναι να τις μοιράζεσαι τις δύσκολες στιγμές. Και προστάτεψε τον εαυτό σου.

Anonymous said...

Axx ti omorfa nea!!!

H episthmh gia ton an8rwpo ekane to 8auma ths :))

Mpravo, pame gia ta kalutera, pame pame!!

revqueer said...

Άντε ρε!! Χαίρομαι που υπάρχει κάποια θετική εξέλιξη!!