"ΟΛΗ Η ΛΑΓΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΛΑΧΑΝΑ ΑΠΟ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΟΘΩΝ"








Sunday, November 9, 2008

home


το γυράδικο στην εθνικής αμύνης που έτρωγα με 150 δραχμές τα πρώτα χρόνια της φοιτητικής μου ζωής έκλεισε.

το φαγάδικο δίπλα στην "μοναδικό σινεμά στο ναυαρίνο που δεν έκλεισε" έγινε ταϊλανδέζικο.

πήγα το απόγευμα και κοιτούσα τα κουδούνι στο σπίτι μου. θυμόμουν τον παλιό μου σπιτονοικοκύρη που όταν έφευγα για ολλανδία μου έλεγε να μην χαθώ και ότι χάρηκε που με γνώρισε.

η περιοχή γύρω από την παπαρούνα γέμισε μπαράκια, και όταν κάποτε έλεγα "άντε πάμε προς δραγούμη" όλοι μου λέγαν ότι είναι μακρυά...

το φρουτότυπο έκλεισε. "Τέλος εποχής".

το σπίτι του πρώτου μου έρωτα είναι το ίδιο όμορφο και ζεστό. Είπαμε τα νέα μας, και ξαπλώσαμε παρέα στον καναπέ και βλέπαμε τηλεόραση

τώρα να γυρίσουμε σπίτι, καλά;

2 comments:

nikos said...

Πολύ όμορφη η τελευταία εικόνα, πολύ όμορφο ότι διατηρείτε ακόμη αυτή τη σχέση. Άξιζε λοιπόν το ΣΚ στη Θεσσαλονίκη...

celsius33 said...

όντως όμορφη εικόνα, η σαλονίκη για λίγες μέρες είναι θαύμα, με έριξες με το φρουτότυπο, ήταν το γλυκάδικο της φοιτητικής μου ζωής,πίστευα ότι αυτό το μαγαζί πάντα είχε σταθερό κόσμο και δε θα έκλεινε ποτέ, μους φραγκοστάφυλο..