"ΟΛΗ Η ΛΑΓΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΛΑΧΑΝΑ ΑΠΟ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΟΘΩΝ"








Wednesday, December 10, 2008

"... με ποιους θα πας και ποιους θα αφήσεις"


έχω φάει δακρυγόνα στη ζωή μου.
πρώτη φορά ένιωσα ότι θα πέσω κάτω, πρώτη φορά είδα να βγαίνει αίμα από μύτη, σήμερα στο σύνταγμα

ήρθε η ώρα να αποφασίσεις.

η αλήθεια είναι όμως ότι έχεις ήδη αποφασίσει. έχεις στάση, έχεις άποψη, καθώς και η μη άποψη είναι άποψη, και μάλιστα ισχυρότατη καθώς διαμορφώνει την συναίνεση και την απάθεια.

αυτή η εξέγερση είναι η τελευταία ευκαιρία για να μην συνεχίσουν τα πράγματα να πάνε κατά διαόλου.

ναι, ίσως να καεί το σπίτι μου, είμαι στο κέντρο των εξελίξεων.

και ναι, μετά δεν θα λέω τα ίδια, και θα σκέφτομαι όλα τα υλικά αγαθά που έχω αφήσει να με ορίζουν, γιατί κατά βάση είμαι ένας βολεμένος μικροστός, μέρος του συστήματος, μέρος της σαπίλας.

αλλά καταλαβαίνω ότι όλο αυτό κουβαλάει μια ελπίδα μέσα του... δεν έχω πεθάνει ακόμα

3 comments:

amvro said...

είμαστε πιο δυνατοί από ποτέ- αλληλεγγύη - πόλεμο στον πόλεμο των αφεντικών

nikos said...

Δύσκολες μέρες, μεγάλα διλήμματα. Θες να βγεις έξω, να φωνάξεις αλλά κάτι σε κρατάει. Φόβος;...
Έπιασα τον εαυτό μου να λέει στους μαθητές : "Πάρτε τη ζωή σας στα χέρια σας, αλλάξτε αυτή τη σάπια κοινωνία". "Ωραία μας μιλήσατε, κύριε, γιατί δεν μας μιλάτε έτσι πιο συχνά" μου είπαν. Κι εγώ να αναρωτιέμαι τι έχω κάνει εγώ για να την αλλάξω...

oblivion said...

η στάση του καθενός μας σε κοινωνικές διεργασίες όπως αυτή είναι ενδεικτική, όντως..
όπως το λες, με ποιον θα πας και ποιον θα αφήσεις!
την καλημέρα μου.