"ΟΛΗ Η ΛΑΓΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΛΑΧΑΝΑ ΑΠΟ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΟΘΩΝ"








Tuesday, December 30, 2008

the fosse



ημουν φοιτητής ακόμα.
Μια φίλή που ντυνόταν στα μαύρα και στα κόκκινα και έχει κάνει έναν από τους πιο ωραίους πίνακες που έχω δει ποτέ (και μετά παράτησε την τέχνη για να κάνει ένα παιδί) μου έκανε δώρο για τα γενέθλιά μου 2 εισητήρια για τον Mertens. Πήρα την ίδια και πήγαμε.

Ο πίνακας είναι στο σπίτι του πρώτου μου έρωτα, στη σαλονίκη...
Αυτό το τραγούδι μιλάει μέσα μου

Και οι δύο φωνές είναι δικές του. Έχει εκπληκτική έκταση.
Τα "λόγια" δεν είναι φλαμανδικά, είναι μια ιδιόλεκτός του.

3 comments:

Hfaistiwnas said...

Δυστυχώς δεν μπόρεσα να καταλάβω τι λέει..
Καλό βράδυ..

tsarlatann said...

ιδιόλεκτο το [iδiólekto] : η ιδιαίτερη γλώσσα που χρησιμοποιεί ένα άτομο και με επέκταση η ιδιαίτερη γλώσσα που πλάστηκε και χρησιμοποιείται από ένα περιορισμένο σύνολο ατόμων (παρέα φίλων, οικογένεια κτλ.)

Μάλλον και εγώ έκανα λάθος χρήση του όρου. Αυτό που τραγουδάει δεν είναι ομιλούσα γλώσσα, είναι κάτι τελείως δικό του.

Hfaistiwnas said...

Ευχαριστώ για την πληροφορία αγαπητέ, πραγματικά ούτε και την δεύτερη φορά κατάλαβα τι λέει και σκέφτηκα ότι το λέει σε καμιά αρχαία διάλεκτο..
Καλό ξημέρωμα και καλή χρονιά να έρθει..