"ΟΛΗ Η ΛΑΓΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΛΑΧΑΝΑ ΑΠΟ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΟΘΩΝ"








Saturday, October 31, 2009

"lougra"




αν δεν το πήρατε είδηση, επίθεση δέχτηκε ο τυπάκος που πρωταγωνιστεί στο παρακάτω βίντεο...



...

προσέβαλε τα εθνικά σύμβολα...
και έτσι δημιουργήθηκε ένα group στο facebook
και άρχισε η εξύβριση...

η επιχειρηματολογία της εξύβρισης μεταξύ άλλων αναφέρει:

Ο Πάνος Μουζουράκης γνωστός και ως ''λούγκρα'' είναι ένας ανθέλληνας...

ενώ μια πολύ εμπεριστατωμένη διαλεκτική αναφέρει πως:

mouzouraki... tin epomeni fora den tha exeis rammata mono ston kwlo sou... kanonise na synexiseis tis malakies sou

Αυτά, για όποιον θεωρεί ότι η πατριαρχία και η ετεροκανονικότητα δεν αποτελούν την κυρίαρχη ιδεολογία - στυλοβάτη του συστήματος...

Btw, μην μπείτε στον κόπο να με βρίσετε...

Γιατί αν μου πείτε ότι όχι απλά δεν έχω σεβασμό στα εθνικά σύμβολα αλλά και πως τον παίρνω, τότε απλά θα είστε ακριβολόγοι και περιγραφικοί....

5 comments:

Hfaistiwnas said...

Ναι...
Όπως και να το πάρεις, μπορεί να μην μου αρέσουν αυτά που ακούω, αλλά ο καθένας έχει τη γνώμη του..
το ότι την είπε σε μεγάλο κοινό, δεν σημαίνει ότι είναι δεκτή κιόλας..

nikos said...

Πολλά μαζί. Πρώτον, δε νομίζω ότι αμφιβάλλει κανείς ότι η πατριαρχία και η ετεροκανονικότητα αποτελούν την κυρίαρχη ιδεολογία. Κι αν μου επιτρέπεις μια προσωπική συμβουλή -στο όνομα τόσων μηνών (φιλίας;) ανάγνωσης :)) - δεν χρειάζεται πάνω στο θυμό σου να μας διευκρινίζεις τι κάνεις στο κρεβάτι σου. Από 'κει και πέρα, η συζήτηση για την ελευθερία και για πατρίδες και άλλα τέτοια είναι τεράστια. Για να κάνω λίγο το δικηγόρο του διαβόλου, σε πλαίσια απόλυτης ελευθερίας του λόγου μπορεί και ο καθένας να αποκαλεί λούγκρα όποιον θέλει (προφανώς όχι να τον δέρνει κιόλας). Και να φτιάχνει και στο facebook κι όπου αλλού ομάδες και να βρίζει. Ως προς την πατρίδα, μπορεί πχ. να συμφωνώ με την κατάργηση των μαθητικών παρελάσεων (έπρεπε να έβλεπες τι έγινε στο σχολείο όταν το πρότεινα...), αλλά δε νομίζω ότι πρέπει και να φτάνουμε και στο άλλο άκρο ισοπεδώνοντας τα πάντα. Σε τελευταία ανάλυση, αν μη τι άλλο,για κάποιους αυτά τα σύμβολα είναι πράγματα σημαντικά. Όπως για σένα (και για όλους μας) η ελευθερία του λόγου. Αυτά και συγνώμη για την κατάχρηση του χώρου.

tsarlatann said...

Αγαπητέ

Στη ανάρτησή μου δεν επιδοκίμασα το βίντεο, ούτε ξεκίνησα κουβέντα για τα όρια της σάτιρας.

Αυτό που ήθελα να καταδείξω είναι η ευκολία με την οποία εμφανίζονται οι ομοφοβικές πεποιθήσεις.

Όταν θέλεις να "χτυπήσεις" έναν άντρα τον οποκαλείς λούγκρα, ενώ όταν θέλεις να μειώσεις μια γυναίκα την αποκαλείς πουτάνα.

Η διαφωνία μου σε σχέση με το σεξιστικό περιεχόμενο των βρισιών δεν αφορά μόνο τους ομοιδεάτες μου αλλά αφορά και αυτούς που βρίσκονται στο απέναντι όχθη. Διαφωνούσα και διαφωνώ με την έκφραση "μπάτσοι μουνιά" και κάθε είδους απειλή του τύπου "θα σας γαμήσουμε" που ακούγονται σε πορείες και δείχνουν μια ιεραρχική πρόκριση του ετερό άντρα έναντι σε οτιδήποτε άλλο.

Η πατριδα, οι παρελάσεις κλπ είναι άλλο θέμα.

Σχετικά με το αν είναι απαραίτητο να αποκαλύπτω το τί κάνω στο κρεβάτι μου, πιστεύω πως εμπλέκεται στον πολιτικό μου λόγο, αφού η πολιτεία στην οποία ζω επηρεάζει την ερωτική μου έκφραση... Δεν πιστεύω ότι υπάρχει διάκριση μεταξύ του πολιτικού και του προσωπικού...

Αυτά

Υ.Γ. πάντα μου άρεσαν οι καταχρήσεις...

nikos said...

Κι εμένα οι συζητήσεις με επιχειρήματα, αλλά ας σταματήσουμε εδώ... Καλό σαββατόβραδο

nikos said...

Πάντα μου άρεσαν τα τραγούδια των Κατσιμιχέων. Κι αυτό το τραγούδι.
http://www.youtube.com/watch?v=aymJFM_h_T4
Μόνο μια λέξη με χάλαγε. Μπορείς να καταλάβεις πια. Έτσι απλά, το άκουσα πάλι απόψε και σκέφτηκα την ανάρτησή σου. Καλό βράδυ