"ΟΛΗ Η ΛΑΓΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΛΑΧΑΝΑ ΑΠΟ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΟΘΩΝ"








Monday, January 11, 2010

domestic affairs



...δεν είμαι πολύ καθαρός, δεν είμαι πολύ βρώμικος.

υπάρχουν πράγματα που δεν κάνω...
καθαρίζω την κατσαρόλα εξονυχιστικά από μέσα, αλλά από έξω απλά πασαλείβω.
δεν πλένω το τασάκι μου, απλά το σκουπίζω με μια χαρτοπετσέτα.
καθαρίζω το γραφείο μου από τα τρίμματα του καπνού δυο φορές την ημέρα, αλλά το πληκτρολόγιο μια φορά το χρόνο.
δεν καθαρίζω με σύρμα την επιφάνεια της ηλεκτρικής κουζίνας, με αποτέλεσμα να μαζεύονται λίπη και να ξεραίνονται και να εμφανιζει μια άθλια εικόνα...

ο φίλος μου μου καθάρισε την επιφάνεια της κουζίνας μου.

είναι χαζό που ένα τόσο μικρό πραγματάκι, που για κάποιον άλλο μπορεί να φαίνεται ασήμαντο, για μένα να είναι ένδειξη αγάπης...

ίσως ένα άρωμα, ή ένα ρούχο να μην με συγκινήσουν. αλλά κοίτα να δεις που τα καθαρά μάτια της κουζίνας την κάναν την δουλειά...

:-)

2 comments:

nikos said...

Με άλλα λόγια πώς κάτι τόσο απλό μπορεί να σε κάνει χαρούμενο, να σου προσφέρει ασφάλεια. Μπράβο του. Μπράβο σας.

Anonymous said...

Πολύ γνώριμη περιγραφή. Αν με ήξερες θα νόμιζα ότι μιλούσες για 'μένα (για μας)!
:)