"ΟΛΗ Η ΛΑΓΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΛΑΧΑΝΑ ΑΠΟ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΟΘΩΝ"








Sunday, March 21, 2010

Μ Ζ ή Η ποινικοποίηση της κόμμωσης



Έχω πολύ καιρό να γράψω κάτι που να έχει σημασία...
Εχθές βγήκα από τον πλανήτη μου και έμαθα κάτι που μάλλον με τάραξε...

Τον Μάριος Ζ που έχει συλληφθεί και κρατείται στις φυλακές Κορυδαλλού τον έχω γνωρίσει...
Τα εξάρχεια είναι μικρό μέρος, ένα "νησί" όπως το έχω ακούσει να αποκαλείται, και με κάποιον τρόπο λίγο πολύ ο ένας είναι γνωστός του άλλου...

Ο λόγος που γίνεται τόσο ντορος γύρω από την υπόθεση με αποτέλεσμα να υπάρχει απάντηση του Υπουργού, είναι πως πέρα από το μαλλί ράστα, όλοι μα όλοι γνωρίζουμε πως ο εν λόγω νεαρός δεν είναι μπαχαλάκιας, δεν είναι εγκληματίας...

Όπως μου έλεγε μια φίλη εχθές, "Αυτή τη φορά δεν τους έκατσε καθόλου. Πέρα από το μαλλί δεν υπάρχει τίποτα άλλο να του προσάψουν".

Αυτό είναι το ιστολόγιο για να ενημερώνεστε για την εξέλιξη της υπόθεσης:
http://freemariosz.wordpress.com/
Όπως βλέπετε υπάρχει υλικό και φωτογραφίες από την στιγμή της σύλληψης που διαψεύδουν τις κατηγορίες...

...Είναι σοκαριστικό όταν καταλαβαίνεις πως η ελευθερία σου, η ζωή σου μπορεί να σου στερηθεί από τη μία στιγμή στην άλλη μόνο και μόνο γιατί εξασκείς το δικαίωμα σου να διαδηλώνεις, με μαλλί ράστα...

Μήπως εκτός από την ποινικοποίηση της κουκούλας επήλθε και η ποινικοποίηση της κόμμωσης;


No comments: