"ΟΛΗ Η ΛΑΓΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΛΑΧΑΝΑ ΑΠΟ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΟΘΩΝ"








Saturday, January 1, 2011

happy



την εψησα την πίτα...
όπως η μάνα μου.
το ψυγείο είναι γεμάτο φαγητό, από το τσιμπούσι που κάναμε χθες βράδυ, με αρκετούς από τους ανθρώπους που αγαπώ κοντά μου...
έχω μια αίσθηση πληρότητας μέσα μου, δέκα άνθρωποι σε ένα σπίτι να μαγειρεύουμε, και να τρώμε, και να πίνουμε... δεν θα μπορούσα να περάσω καλύτερα...

όμως σήμερα την έψησα την πίτα... γιατί κανείς εχθές δεν έψησε τυρόπιτα...
την πίτα την έτοιμη που την ψήνεις σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 για 40 λεπτά. σκέκεται τώρα μόνη της στον πάγκο της κουζίνας.

γιατί πρωτοχρονιά για μένα είναι η μυρωδιά από την κουζίνα της μάνας μου, και κάπως, με κάποιο τρόπο προσπαθώ να αναπαράγω αυτήν την οσμή, που φέρει κάτι από την παιδική ευτυχία, που δεν είναι ίδια με την ενήλικη ευτυχία...

καλή χρονιά σε όλους!

4 comments:

Hfaistiwnas said...

Και έχουμε ανάγκη αυτή την παιδικότητα που θυμόμαστε..
Καλή χρονιά να έχουμε!
Και του χρόνου τα γλέντια σας!!

nikos said...

Εύχομαι να περιβάλλεσαι πάντα από ανθρώπους που αγαπάς και να περνάς όμορφα. Όσο για τις παιδικές αναμνήσεις, λένε ότι αυτές μας δίνουν δύναμη να συνεχίζουμε. Καλή χρονιά!

Raggedy Man said...

Γάμησε τα αυτή η μυρωδιά... Καλή χρονιά ρε...

Unknown said...

Να ανταποδώσω κι εγώ την επίσκεψη.
Καλή χρονιά σου εύχομαι, με υγεία και ότι άλλο ποθείς.