"ΟΛΗ Η ΛΑΓΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΛΑΧΑΝΑ ΑΠΟ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΟΘΩΝ"








Saturday, January 7, 2012

note to myself



- μου είσαι απαραίτητος

....


- ένα έχω να σου πω.
- πες το.
- μία είναι η λύση για τα προβλήματά σου. δεν χρειάζεται να λύσεις τα προβλήματά σου μόνος σου....


σήμερα γέμισα κάπως με αγάπη. μηνύματα ηλεκτρονικά και μη, φίλοι από το απόγευμα μαζί... ωραίοι άνθρωποι... μου λείψαν οι άνθρωποι... μου αρέσει να με εκπλήσουν, να με διαψεύδουν.... μου αρέσουν οι άνθρωποι...

2 comments:

Hfaistiwnas said...

ιιι Γιάννη σε λένε;
Συνονώματε! Χρόνια μας πολλά!!!
Με αγάπη!!

Anonymous said...

Op sovara?

Mou phre tria xronia na to ma8w auto. Re pou pame re!

To prwto post sou pou eixa dei prepei na htan ena pou edeixne to ena sou mati. Kai omws kata kapoio para3eno tropo noiazomai gia sena [sic] kai panta gurizw na se tsekarw.

Good to read you again :) Keep walking..