"ΟΛΗ Η ΛΑΓΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΛΑΧΑΝΑ ΑΠΟ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΟΘΩΝ"








Wednesday, June 27, 2007

summertime




...και όλα καίνε γύρω σου
και τα αγορια φοράνε αμάνικα και σορτσακια, και φαίνονται οι γάμπες, αυτές οι γάμπες που πάντα έβρισκα τόσο σεξυ
και καμιά μέρα θα τρακάρω γιατί τα γκομενάκια είναι πολλά
και μιλάω, αλλά χάνω τη σκέψη μου γιατί στα απέναντι μπαλκόνια τα ρούχα λιγοστέψαν
όλο το νησί κάνει μπάνιο
και όλα καίνε γύρω σου
και νιώθω ο πόθος να με καίει,
και ένα ένστικτο παρόμοιο με αυτό της ζωής ξεπηδάει από μέσα μου
η σάρκα μου καίει
και θέλω ένα βλέμμα να σταθεί πάνω μου
ακόμα και αν δεν παρηγορήσει την καρδιά μου
όλα καίνε γύρω

3 comments:

billzouk said...

Aχ!
(Βαχ!)

les_boi said...

αυτές οι γάμπες , ασε...

tsarlatann said...

σας ευχαριστώ αμφότερους για τα links....