"ΟΛΗ Η ΛΑΓΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΛΑΧΑΝΑ ΑΠΟ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΟΘΩΝ"








Wednesday, December 5, 2007

lovingyou



Τις τελευταίες μέρες η πραγματικότητα με αφήνει παγερά αδιάφορο...
Είμαι σε έναν δικό μου κόσμο, η δουλειά, τα λεφτά, τα πιάτα στον νεροχύτη, τα τέλη κυκλοφορίας, με αφήνουν παγερά αδιάφορο...

Συναισθηματικά γεγονότα είναι που ταράζουν τον κόσμο μου... Πράγματα που συμβαίνουν στο μυαλό μου, στην καρδιά μου...

Φοβάμαι τον θάνατο
Αλλά ο θάνατος μέσα μου είναι η μη ζωή
Η μη ζωή είναι η έλλειψη έρωτα
Εχω ένα άγχος πως οι μέρες περνούν
Ένα άγχος υπαρξιακό

Στίχος: "Loving you I could never grow old",
από το Ιnterlude που ξανατραγούδησαν ο Morrissey καιη Siouxsie

Και αυτή η φωτό μιλάει μέσα μου




Δεν ξέρω ρε γαμώτο...

Είναι και κάποιες φορές που όταν έχει να με αγκαλιάσει κάποιος καιρό, νιώθω το σώμα μου να πονάει... Βγάζει νόημα αυτό;

5 comments:

osvalt said...

i mi zoi einai i elleipsei erota. i elleipsi erota einai thanatos. k gia na xrismopoiiso k ta logia kapoiou sofoterou, se mia sinenteuxi o dimosiografos rotise ti malvina(malvina karali, elpizo pos kapoioi ti thimountai) ti einai o erotas gia autin k apantise to exis: "Κοίτα μικρέ. Εγώ τον έρωτα τον αντιλαμβάνομαι σαν την πιο φοβερή χειραψία προς τη ζωή. Και ξέρω πως αν μου πάρεις τον έρωτα από μέσα μου θα μου πάρεις τη ζωή μαζί. "

Είδωλο said...

Souxsie and the banchees?

etalon said...

Βγαζει!
Επειγόντως αλλαγη πλεύσης...

[UKUMUTU] said...

kai otan milaei o etalon na ton akous!

tsarlatann said...

@osvalt: ...

@x:ναι, αυτή η siouxsie

@etalon-ukunutu: προσπαθώ...

thanx guys