"ΟΛΗ Η ΛΑΓΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΛΑΧΑΝΑ ΑΠΟ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΟΘΩΝ"








Friday, February 8, 2008

...


και κάποιες φορές τα πράγματα είναι πιο απλά από όσο τα έχουμε συνηθίσει...

μπήκε ένας άνθρωπος στη ζωή μου, εδώ και μια βδομάδα περίπου.

που η απλότητα των συναισθημάτων του και η καθαρότητα των ματιών του κάνουν τα άγχη μου να φαίνονται γελοία και την πολυπλοκότητά μου αναίτια...

τα πράγματα είναι απλά...

"έλα να κοιμηθείς σπίτι μου, μην το σκέφτεσαι"
"εντάξει", μου απαντάει...


αυτό το ποστ δεν έχει εικονογράφηση, δεν έχει πολλά πολλά... δεν χρειάζεται


υ.γ. πετάω σαλόνικα το σκ να δω τον φίλο μου που θα γίνει καλά

9 comments:

fallen angel said...

Κι εσύ μήν τα κάνεις πολύπλοκα τα πράγματα αφού είναι απλά.

Provato said...

πόσο σημαντική είναι τελικά η απλότητα... πόσο σημαντική.

σαν ουτοπία όμως μου φαίνεται ώρες ώρες.


εύχομαι τα καλύτερα για σένα και το νέο πρόσωπο. να πάνε όλα κατά Θεού.

:-)

Hfaistiwnas said...

Εύχομαι να κάνει καλύτερη τη ζωή σου!
Χαίρομαι! :)
Καλά να περνάτε!
Περαστικά στο φίλο σου!

Anonymous said...

Μπράβο ρε φίλε και για σένα και για το φίλο σου. Είδες καμιά φορά εκεί που δεν το περιμένεις; Για ξαναδές κάποια από τα προηγούμενα ποστ, πόση πίκρα είχαν... Είναι ωραίο να διαβάζεις ευχάριστα νέα.

Είδωλο said...

ειδες που κατι παει καλα...

Good As You said...

μπράβο..με το καλο..

Nasos said...

τετοια θελω να διαβαζω.
καλη αρχη και να σας πανε ολα καλα.

revqueer said...

Mπράβο σου tsarlatann!

APSOY said...

δε μπορώ να συμφωνήσω περισσότερο!
:)
πολλές ευχές λοιπόν!