"ΟΛΗ Η ΛΑΓΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΛΑΧΑΝΑ ΑΠΟ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΟΘΩΝ"








Monday, March 10, 2008

σπασμένη καπότα, χωρισμός και ένα μωρό....



Όλα μοιάζουν θολά την τελευταία περίοδο...

Μια κοπότα έσπασε χωρίς να το καταλάβουμε, ένα τράβηγμα που δεν ξέρουμε αν έγινε, ένα τεστ που έγινε βιαστικά, και μια αφορμή για έναν χωρισμό...

Τώρα, όταν παίζω μουσική στο μαγαζί που παίζω μουσική, γυρνάω μόνος, καλή ώρα...

6 η ώρα τα χαράματα και ο εγωισμός μου δεν περνάει....

Πήγα και είδα τους φίλους μου, ταξίδι αστραπή.

Σαραντάρισε η μπέμπα, και τα μικρόβιά μου δεν την απειλούν. Έπλενα τα χέρια μου με οινόπνευμα, πρόσεχα τα πάντα...

Και μια μάνα που ξυπνάει απότομα από έναν θόρυβο, και που αντί να κοιτάξει το μέρος από όπου προήλθε ο θόρυβος, κοιτάει την μικρή... Λες και δεν κοιμάται ποτέ... Το μωρό, όλα τα άλλα είναι ασήμαντα.

4 comments:

tovenito said...

πρώτα από όλα το μωρό. μην αισθανθεί στιγμιαίο λάθος ούτε το αποτέλεσμα ελαττωματικής καπότας. ποτέ!

Hfaistiwnas said...

Νομίζω η καπότα δεν έχει σχέση με το μωρό ε; Έχει σχέση με μία σχέση σου; (και το μώρό είναι των φίλων;). Ένα λάθος ήταν βρε tsarlatann, το ήθελε κανένας, γιατί να τα χαλάσετε έτσι στα γρήγορα, σε μια στιγμή με άγχος και φόβο. Ο εγωισμός καμιά φορά μας εξωθεί στα άκρα, κάνε ότι μπορείς να τα ξαναβρείτε. Μπορεί να κατάλαβα και λάθος και να λέω χαζομάρες τώρα. Αυτά μου βγήκαν. Γιατί να γυρνάς όνος τα βράδια; Να τη χαίρεστε την μπέμπα!

tsarlatann said...

Ναι, όντως, η σπασμένη καπότα δεν έχει σχέση με το μωρό, αν και ο συνειρμός ειναι λογικός...

Dis said...

πολύ γλυκό post