"ΟΛΗ Η ΛΑΓΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΛΑΧΑΝΑ ΑΠΟ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΟΘΩΝ"








Tuesday, May 27, 2008

retrospection



Μερικά πράγματα σου παίρνει χρόνο να τα συνειδητοποιήσεις...

3 χρόνια. 3 ολόκληρα χρόνια

είχαμε έρθει 3 παιδιά ταυτόχρονα στα νησί και στη δουλειά μας φώναζαν "η αγία τριάς"...
τον πρώτο χρόνο έφυγε ο πρώτος, τον δεύτερο η δεύτερη, τον τρίτο εγώ.

με ρωτήσε κάποιος προχθές πως τα πέρασα στο νησί. δεν είχα απάντηση. ήθελα χρόνο να σκεφτώ. και βρήκα την απάντηση στα βιβλία που διαβάζω.

"στερητικό ερεθισμάτων" ήταν για μένα το νησί.

είμαι 31 χρόνων, δεν είμαι παντρεμένος, δεν έχω σταθερό σπίτι, ετοιμάζομαι να αλλάξω επάγγελμα, να ξανασπουδάσω, να τα πάρω τα πράγματα από την αρχή, και όταν βάζω μουσική στο μαγαζί που βάζω μουσική χορεύω μόνος μου... το αγαπημένο μου t-shirt έχει τον david bowie, και φοράω σκουλαρίκι. μου αρέσει να κάνω μπάνιο γυμνός, στις διακοπές κάνω free camping και είμαι ομοφυλόφιλος.

δεν υπάρχει χώρος για ανθρώπους σαν και εμένα σε μικρά μέρη. δεν χωράμε πουθενά.
το έχω ξαναπεί, το έχω ξαναγράψει...
σαν το kinder έκπληξη νιώθω εδώ. που κανείς δεν το περιμένει, και όταν το ανακαλύψει κανείς δεν ξέρει τί να το κάνει...

με κοιτάνε περίεργα, δεν είναι σύνδρομο καταδίωξης, αυτό το πέρασα... "Σε είχα προσέξει από το ντύσιμό σου", μου είχε πει ένα παιδί που πηδηχτήκαμε ένα βράδυ, "και είχα πει, ¨τί κάνει αυτός εδώ"?

το έχω αγαπήσει το νησί. στο κινητό μου έχω μια φωτογραφία της παραλίας μου. στα κλειδιά μου ένα μπρελόκ με το σχήμα του. στο αμαξι μου οι πινακίδες θα μου θυμίζουν πάντα τα 3 χρόνια εδώ...

και οι άνθρωποι... υπήρξα τυχερός. οι άνθρωποι μου φέρθηκαν καλά, και πολλοί από αυτούς θα μείνουν στη ζωή μου...

αυτά, "άλλο δεν μπορώ, τώρα να σταματήσουμε λίγο" που ψιθύριζε κάποτε η τσανακλίδου...
ευχαριστώ που διαβάσατε τις σκέψεις μου...

5 comments:

Hfaistiwnas said...

Σταματάς και εσύ; Κάποιος είπε ότι έπεσε περονόσπορος, δίκιο είχε. Θα λυπηθείς που θα φύγεις, θα πάρεις μαζί σου όσες πιο πολλές αναμνήσεις μπορείς (το μπρελόκ, τυο αμάξι). Θα υπάρξουν στιγμές που τα νοσταλγείς αυτά τα τρία χρόνια.. Αρχίζεις όμως κάτι καινούργιο που σου επιφυλάσσει νέες εκπλήξεις κίντερ στη ζωή σου, ίσως να είναι ένα νέο κεφάλαιο. Εύχομαι να τα πας πολύ καλά!
Καλά να περνάς... :)

celsius33 said...

με συγκίνησε πολύ το ποστ σου, ανέσυρε και δικά μου παρόμοια συναισθήματα από τα "νησιά" που διασχίσαμε, όλα θα πάνε όπως το επιθυμείς, θα το δεις!

revqueer said...

Χαρά μας που διαβάζουμε τις σκέψεις σου, καλή επιτυχία στη νέα αρχή και θα τα λέμε, ε;

Wrong Guy said...

steritiko erethismaton einai ayto?

des to apo tin allh pleyra!

i zoi sou arxise sto nisi!

oblivion said...

με συγκίνησε το ποστ σου - βοήθησε βέβαια και το φινάλε με την Τάνια.. καλημέρα!