"ΟΛΗ Η ΛΑΓΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΛΑΧΑΝΑ ΑΠΟ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΟΘΩΝ"








Friday, July 25, 2008

facespotting



θα μπορουσα ώρες να κοιτάζω τα graffiti στους τοίχους τριγύρω...

θα μπορούσα ώρες να κοιτάζω τις φάτσες που κυκλοφορούν... Βγαίνω έξω και το βλέμμα μου σταματάει να θαυμάσει όλα αυτά τα παράξενα πρόσωπα, τους μετανάστες, τους ψυχικά ασθενείς αποδεκατισμένους από την ζέστη, τα πρεζάκια στη γειτονιά μου, τις ντίβες στο γκάζι, τα ολτερνατιβάκια των εξαρχείων...

ήρθα. και τώρα ψάχνω να βρω την θέση μου εδώ...

νιώθω λίγο misplaced. Πως το λένε αυτό στα ελληνικά;

ψάχνω να βρω την θέση μου εδώ...

4 comments:

nikos said...

Καλησπέρα και καλώς όρισες, αν και με καθυστέρηση (έλειπα και είχα χάσει την επαφή). Είμαι σίγουρος ότι θα βρεις τη θέση σου στην τερατούπολή μας, μου έχεις δώσει την εικόνα δυνατού και αισιόδοξου ανθρώπου, που δεν το βάζει κάτω εύκολα, οπότε δεν σε φοβάμαι... Λίγη υπομονή μόνο. Από κάποιους σαν εσάς πέρνουμε δύναμη κι εμείς οι υπόλοιποι. Καλή δύναμη σου εύχομαι.

Hfaistiwnas said...

Θα την βρείς την θέση σου..
Δεν είναι τόσο δύσκολο..
Καλη εβδομάδα!

oblivion said...

displacement ή misplacement..?
σε κάθε περίπτωση, το ίδιο συναίσθημα θα μπορούσε να αφορά και κάποιον που βρίσκεται στην Αθήνα χρόνια. ίσως γιατί η θέση μας "εδώ" είναι πιο συχνά υπό αίρεση από ότι νομίζουμε!
καλή τύχη στην αναζήτηση, σε κάθε περίπτωση. καλημέρα!

les_boi said...

ελα τώρα, δεν χωράνε ανησυχίες, μένεις στα εξάρχεια..!
και δεν χρειάζεται να ανήκεις κάπου απαραίτητα;)