"ΟΛΗ Η ΛΑΓΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΛΑΧΑΝΑ ΑΠΟ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΟΘΩΝ"








Wednesday, July 16, 2008

home, bitter-sweet home



Το σπίτι το βρήκα την περασμένη δευτέρα, μετά από την πρώτη μου επίσκεψη στο βιβλιοπωλείο της βαβέλ. Ήθελα να πάρω το "Η Τελική Λήθη" του Κωστάκη Ανάν, συγκρατήθηκα και δεν είπα στην ευγενέστατη κυρία πόσα χρόνια διαβάζω το περιοδικό τους, και στα 10 βήματα αφότου έφυγα βρήκα το ενοικιαστήριο...

Σήμερα το πρωί ρώτησα που είναι το πλησιέστερο σουπερ μάρκετ για να πάρω μια σφουγγαρίστρα, και στο δρόμο πέρασα από την "Οδός Πανός"... Εντάξει, το ξέρω ότι μόνο εγώ συγκινούμαι με κάτι τέτοια, αλλά συγκινούμαι...

Τα εξάρχεια είναι πανέμορφα, η βεράντα μου ονειρική, το απόγευμα με επισκέφτηκε η γειτόνισσα που είναι ευγενέστατη, στο δρόμο ένα γκομενάκι φορούσε ένα t-shirt με το P των Portishead και χαμογέλασα...

Το σπίτι είναι πενταβρώμικο, είμαι μαλάκας και η ιδιοκτήτρια μου το έδωσε άβαφο, και σήμερα (με) βλαστημούσα...

Αύριο θα ξυπνήσω στις 6 γιατί στις 7 θα έρθει το φορτηγό, "Ναι, είναι στον τρίτο χωρίς ανσανσέρ, το ξέρω ότι είναι δύσκολο, όχι ένας βασικός μισθός είναι αρκετός, άλλα λεφτά δεν δίνω".

Σήμερα πήραμε 2 εισητήρια για την Πλάτωνος, δεν έχω ξαναπάει στο ηρώδειο...

Θα πάρω γάτο... Θα τον πώ Νάρκισσο, για να θυμίζω στον εαυτό μου να μην ξαναερωτευτώ άλλη φορά νάρκισσο. "Εχω έναν", θα μου λέω, "δεν χρειάζομαι άλλο"...

Όλα θα πάνε καλά, έτσι δεν είναι;

7 comments:

Hfaistiwnas said...

Όλα θα πάνε καλά! Αφού πήγαν μέχρι τώρα! Μην αγχώνεσαι και σιγά σιγά θα τα βάλεις σε μια σειρά..

Queerdom said...

Σπάνια σου γράφω σκεφτόμουν, σε διαβάζω όμως σταθερά, μη νομίζεις. Χάρηκα για το σπίτι σου, για το μελλοντικό σου γάτο και καταλαβαίνω τη συγκίνηση με την οδό Πανός και το αγόρι με το Ρ στη μπλούζα.

Όλα θα πάνε καλά.

celsius33 said...

τι ωραία, εύχομαι όλα καλά και καλή αρχή, πλάτωνος παρομοίως και εδώ:)

phoinix said...

εμένα δε θα με πας στη Πλάτωνος?
άντε μακάρι να καταφέρω να έρθω το φθινόπωρο για ένα καφεδάκι στη βεράντα σου.
θα ανέβεις τελικά θεσσαλονίκη?
άντε έλα να σε πάω διακοπές.

oblivion said...

όλα καλά θα πάνε -έχει καλό vibe η γειτονιά κι εσύ ακούγεσαι ορεξάτος, οπότε έχεις όλες τις "προδιαγραφές"! τέλεια η ιδέα με το γάτο-Νάρκισσο!

tsarlatann said...

exw ksepatwthei sto na trivw plakakia kai na vafw....

exthes to vradi gyrisa apo eksodo kai se enan pezodromo paradipla eixan stisei ixeia kai eixan valei terma industrial ilektronika mplimplikia... Piga na disarestithw me ton thorivo, alla telika xamogelasa, giati ta paidia exoun gousto sti mousiki...

eimai off line kai simera evala ena sali pou mou feran filoi apo tin syria epanw se ena trapezi, kai imoun poly eyxaristimenos me ton eayto mou ;-)

eyxaristw gia ta comments ;-)

@ phoinix: saloniki tha anevw, tha frontisw na eimai ekei gia ta genethlia sou

@ queerdom, celsius, oblivion ;-)

revqueer said...

Ax bravo re! Elpizw ki egw na ta kataferw na meinw monos mou kapoia stigmi (kai polu suntoma)! Kalws hr8es sti poli mas loipon! Efxomai ta kalutera :)