"ΟΛΗ Η ΛΑΓΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΛΑΧΑΝΑ ΑΠΟ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΟΘΩΝ"








Sunday, March 15, 2009

φιλί, φιλί, φιλί στη λυρική



Όμορφα ήταν εχθές.
Δεν με ενδιαφέρει η δημοσιογραφική κάλυψη του θέματος, με ενδιαφέρει που κόσμος από το παρκάκι ήταν εκεί, που φίλοι μου με ετεροφυλόφιλη σεξουαλική πρακτική ήταν μαζί μου, κ τέλος θέλω να δηλώσω ότι όλα τα έκανα για τον αγώνα, δεν γούσταρα να φιλάω άγνωστα γκομενάκια στο δρόμο...
Και θέλω να με πιστέψετε... :-)

P.S.1. Ένα κορίτσι μοίραζε φωτοτυπία από μια ζωγραφιά που είχα ανεβάσει παλιότερα στο μπλογκ αυτό, και αυτό κάπως με συγκίνησε... Ίσως ήταν σύμπτωση, ίσως όχι...


P.S.2. Το Δ.Τ. της ολκε με έχει θυμώσει πολύ. Εντάξει, δεν έχετε καμία σχέση με αυτό που έγινε... Μη χάσουμε και κάνα χορηγό... Και αυτό το λέω με εμπάθεια...

5 comments:

Gender Terrorist said...

Έτσι ακριβώς. Κι εγώ είμαι πολύ θυμωμένη. Εντάξει, δεν είμαστε όλοι όλες αντιεξουσιάστριες. Αλλά να βάζουμε τα media πάνω από την οργή μας; Τί μπορεί να παράγει αυτή η στάση;

(Θέλω φωτογραφίες από χτες. Θέλω! Ειδικά τα φιλιά)

said...

ρε παιδια, παιζει οντως καμια φωτο με τα φιλια να βαλουμε στο ιντυμηντια; εγω ημουν απασχολημενος (χμμμ...) και δεν τραβηξα.

nikos said...

Ελπίζω να ξέρεις γαλλικά : http://www.youtube.com/watch?v=6VTKwYYDwHE
Des hommes pareils - ίδιοι άνθρωποι. Ο στίχος που με σκοτώνει : "τι σας μαθαίνουν στα βιβλία, αν λείπει το σημαντικότερο; Προτιμώ αυτόν τον πολύχρωμο κόσμο"

Hfaistiwnas said...

Χαίρομαι που πήγε καλά και ήσυχα..

divine mitsakos said...

η ΟΛΚΕ με το απαραδεκτο δελτιο τυπου της μου θυμιζει τακτικη ΚΚΕ στο χωρο της αριστερας: αν δεν μπορουμε να οικειοποιηθουμε καθε πορεια και διαμαρτυρια, απλα απεχουμε! - ΑΙΣΧΟΣ!
--
και ναι, αναζητουνται απεγνωσμενα φωτογραφιες με τα φιλια!