"ΟΛΗ Η ΛΑΓΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΛΑΧΑΝΑ ΑΠΟ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΟΘΩΝ"








Monday, November 17, 2008

...


άντε βγάλε άκρη...
ο κάθενας με τα προβλήματά του, με τα θέματά του, με τον λιγοστό του χρόνο, με πράγματα που κουβαλάει και που δεν μπορει να μοιραστεί.
μια απέραντη περιπλάνηση μονάδων σε μια άγνωστη πόλη, σε λεωφόρους ξένες. "Συγγρού -Φιξ, εδω είναι το μετρό, εδώ είναι το ιντερκοντινένταλ. εδώ ένα παρκάκι".
εγώ που είμαι; τί δεν είναι ξένο πια;
δεν απανταω σε τηλέφωνα, δεν παίρνω για γενέθλια, αποκόβομαι από ανθρώπους. δεν μπορώ να μιλήσω στους φίλους μου, δεν μπορώ να αρθρώσω κάτι. τους αγκαλιάζω και θέλω να κλάψω, και αυτό δεν μπορώ να το κάνω πια. το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να γράφω ανώνυμα, μπας και ξορκισω τίποτα, λες και άμα βγουν από μέσα μου δεν θα ξαναγεννηθούν. αλλά ακόμα και δυο άνθρωποι που μου είπαν δυο καλά λόγια εδώμέσα, τους πάγωσα. δεν θέλω τίποτα.
μάλλον πρέπει να το παραδεχτώ. η ψυχική ασθένεια είναι εδώ. κάποιες φορές φεύγει, κάποιες φορές είμαι λαμπερός και γοητευτικός, αλλά κάποιες άλλες μισώ το σώμα μου και την σκέψη μου, είμαι έτοιμος να νιώσω βαθιά μέσα μου όλη την απόρριψη που υπάρχει. όλη.
πρέπει να αποφασίσω σε ποια πόλη θέλω να βρίσκομαι σε δυο χρόνια αν δεν θέλω να επιστρέψω στο νησί, και όλες οι πόλεις είναι ξένες. τί είναι το μέλλον;
ώρες ώρες αυτο το πράγμα που είναι μέσα μου με πονάει.
από χθες το βράδυ, κοντεύουν 24 ώρες τώρα, όποτε παίρνω βαθιά ανάσα με πονάει κάτι κάτω από την καρδιά μου.

4 comments:

Anonymous said...

welcome to the world of clinical depression.
τα λόγια είναι περιττά.
καλό κουράγιο στο δρόμο. είναι δύσκολος. τον περπατάω πολλά χρόνια. περισσότερα απ' όσα θα ήθελα να ξέρω.

Hfaistiwnas said...

@anonymos, έβγαλες ιατρικό συμπέρασμα εσύ τώρα; Εκτός αν είσαι γιατρός, που δεν το νομίζω..
Θες να τρομάξεις τον κόσμο;

@tsarlatan, όντως δεν είναι ότι καλύτερο να έχεις μια συμπεριφορά που βρίσκεις και εσυ ο ίδιος περίεργη. Αλλά οκ αν δεν είναι φάση και δεις ότι συνεχίζει με ποστιθέμενα πραγματάκια καλό θα είναι να απευθυνθείς σε κάποιον. Όλοι περνάμε φάσεις ακόμη και διαρκείας, μέχρι να έρθει το φως στη ζωή μας. Πολλές φορές φορές βλέπουμε το λάθος και ενώ ξέρουμε ότι είναι λάθος δεν το διορθώνουμε.. αφού γνωρίζεις τι είναι λάθος, προσπάθησε να αλλάξεις έστω και κάτι από αυτά..
Θα νιώσεις πολύ καλύτερα...
Καλημέρα!

nikos said...

Κι εγώ που νόμιζα ότι είμαι ο μόνος με ψυχοσωματικά... Πέρα από την πλάκα, σε καταλαβαίνω απόλυτα. 'Ολοι μας κάνουμε τέτοιες σκέψεις. Πάντως, μη βιάζεσαι να βγάλεις συμπεράσματα. Επειδή τυχαίναι να ξέρω ανθρώπους με ψυχική ασθένεια και με βαριά κατάθλιψη, δεν είναι τόσο απλό να πέσεις σε κατάθλιψη όσο νομίζεις. Μια συμβουλή για την ώρα: μην πελαγώνεις, μη τα σκέφτεσαι όλα μαζί. Δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι από τώρα που θα βρίσκεσαι σε δυο χρόνια, σκέψου το τώρα, μίλα με φίλους, μην κλίνεσαι στον εαυτό σου (δεν μπορώ να πιστέψω ότι τα γράφω εγώ αυτά). Και δεν χρειάζεσαι να ξορκίσεις τίποτα. Για τη ζωή σου μιλάς, μορφωμένος άνθρωπος είσαι, ξέρεις ότι δεν υπάρχουν ξόρκια. Βγάλε από μέσα σου αυτό που νιώθεις και προχώρα. Δεν έχεις πετύχει ήδη τόσα πολλά; Σκέψου και τον/την Μιράντα ):
Άκου και το τραγουδάκι :
http://www.youtube.com/watch?v=81dNRGGm8-k

celsius33 said...

χρειάζεσαι καβάτζες, είσαι μόνος σου. χρειάζεσαι καβάτζες, οικογενειακές, ερωτικές, οικονομικές, κοσμοθεωρίας κλπ. Καβάτζα=απαραίτητη συνθήκη για μια στοιχειώδη άισθηση ότι συμμετέχεις στην ομαδικότητα της ζωής και νοιώθεις ασφαλής. Φιλιά.